eyes

Mitt liv suger. Det ända jag kan göra är att önska men det är onödigt ändå för jag hatar att önska saker. Men om jag fick önska en sak fastän jag hatar det så hade jag önskat att jag hade sånnahär ögon:

Någon som vet vart man kan köpa en sånhär???

Jag hatar den så jääävla mycket, måste bara ha en sån!!!!!!

VAD FAN SKA DEN HETA??????? SÄG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hade varit kul att skrämma livet ur gamla senila tanter på stan med en sånn....  Sen skulle jag kunna döda den och skära ut ögonen? Och sän ta ut min aoch sätta in dessa... fast tror ni det går? Får kanske anlita en kirurg. Fast det hade inte heller gott, hade dödat honom pga mitt hat.


Kommentarer
Postat av: Clara

asså sök hjälp för i helvete! jävla emo

2010-08-08 @ 18:55:24
URL: http://cclarahnilsson.blogg.se/
Postat av: elin berndtsson

ahhahaahahhaaha livet leker verkligen (L)

2010-08-14 @ 01:19:50
URL: http://elinberndtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0