Hate is back

Nu hade jag inte uppdaterat på ett tag. SO?!?!??! VARFÖR BRYR NI ER??? GO FUCK YOURSELFE IN THE FYLLIG NÄSHOLE!! Ah bara för att jag har fylliga näsborrar. Lika fylliga som kissies läpper. Fan jag hatar henne. 
På tal om min hamster, teroristjävel. Med ett R ja!! Kan ju ffan inte döpa den till terroristjävel??!?!?! Jajjaa
Den lever fortfarande faktiskt. Funderear på att döda den. Vet inte hur bara? Kanske kan jag åka till Borås Djurpark och trycka in den i hålet på en elefant? Eller en skunk? Inte så trevligt med den doften va?? Eller så låter jag den leva lite till.  Tills jag kommer på något riktigt GRYYYYMT! Hjälp mig med förslag?? fyfan nu låter jag som någon jävla underutvecklad bolibompaprogramledare. Men fyfan det är jag verkligen inte. Jag är ett emo. Stolt för det faktiskt. Bryr mig inte om om ni hatar mig jag hatar er med!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0