Hate my hamsters

Okej, alla som tycker jag är sjuk i huvudet, det är inte så konstigt. Jag har alltid varit annorlunda, har aldrig kommit överens med fjortisarna i klassen.  Satanist blev jag då jag mådde riktigt dåligt för min ända vän, min hamster Halloween dog i mina händer. Köpte sedan två nya, Dickhead och Horror. Men dom var inte lika bra som Halloween. Sen dess har jag hatat allt levande. Jag dödade mina två nya hamstrar med en hammare ur min feta pappas snickarbod. Nu tänker ni säkert att jag är dum i huvudet och att ni ska anmäla mig för djurplågeri.. MEN JAG BRYR MIG INTE OK???? JAG HATAR DJUR JAG SKA UTPLÅNA HELA JÄVLA JORDEN OK? ER MED!!!  NI KAN ÄNDÅ INTE ANMÄLA MIG FÖR NI VET INTE ENS VEM JAG ÄR!!  Jag hatar er!!!!
 
Jag funderar på att ha frågestund, för att kunna sitta och hånmskratta åt era fula frågor... vad tycker ni om det?
INTE FÖR ATT JAG LYSSNAR PÅ ER ERA FULA BARBIESAR!!! JAG HATAR ER!!! Underutvecklade vuxna lammungar är vad ni är. HATEUFOREVAH



JUST DET!! ALLA FJORTISAR SLUTA HANDLA PÅ GINATRICOT!!! den ända affären jag gillar lite är http://www.shock.se/  Men jag hatar den butiken så jävla mycket ändå!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ska du inte bry dig om

Shock är helt ok. Köper mycket kläder där. Senast köpte jag ett par snygga stövlar. Tänkte att de skulle passa till dina kläder så här är en bild på dem.

http://www.shock.se/data/product/images/13959120091128872016477_L.jpg

2010-07-01 @ 22:05:12
Postat av: Jane

Tack du!^^ Grymt snygga faktiskt... ska köpa dem

2010-07-01 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0