Jag är ''hemma'' från Irak nu

Hej, är hemma från Irak nu. Det gav mig en helt annan livssyn. Efter att ha sett alla hemskheter tror jag faktiskt att jag vill ta vara på mitt liv och hjälpa människor i nöd... SKOJA!! FYFAN VA NI GICK PÅ DET! Hahahha fan vad hjag hatar er. Det var skitkul i Irak, fast jag hatar det landet ändå.
 Gick ut på minvandring, alltså att jag gick ut på nått fält i hopp om att trampa på en mina. Men det gick åt helvete så jag hittade ingen.
 Trodde det skulle vara mer DEATH där, men det var mer smutsiga gator. Adopterade en Irakisk hamster. Den heter Teroristjävel. Mycket ful är den.

Såhär såg det ut där jag bodde:


bättre än svenneland iallafall.


Kommentarer
Postat av: julia

fake'n'gay

2010-08-06 @ 18:41:33
URL: http://lyngfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0