NU BLIR DET IRAK!!!!

OJDÅ!! HAR FÅTT TRE FRÅGOR PÅ FRÅGESTUNDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (!!!!!!!!!!!!)
HEMSKT VAR NYFIKNA NI VAR DÅ! VÄNTAR LITE TILL SÅ FÅR NI LITE MER TID PÅ ER ATT TÄNKA UT ERA FULA SMÅ FRÅGOR!!!!!!
Imorgon åker jag till Irak. Ville bort från äckliga Svergie lite... Hoppas jag blir dödad där... eller få se någon dö... tror detta kommer bli mitt paradis... eller jag vet inte.... JAG HATAR ALLA LAND PÅ DENNA JORD THAT'S IT I HATE MY LIFEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

R.I.P My hamsters!!!
Funderar på att adoptera en ny hamster i Irak, hörde om korthårig irakiskt fullblodskampshamster. Dom verkar vara ganska tuffa, dom kan få bita mid istället för rakbladet, inte så dumt va? Kommer döpa den till Mens, Fuckface, Andiaré(annar version av André)(!!!!!!) eller kanske Peddobear? JA THATS IT!!.. eller? Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sari

Wow!! Du får en stående applåd från mig. Jag försökte räkna hur många gånger du har skrivit "hatar" sedan du startade denna blogg men jag tappade bort mig vid si sådär 377 gånger. Btw, gillar namnet Fuckface! Fast jag skulle ju själv döpa min hamster till Ann Al.(vääärldens äldsta skämt kommer till användning!!! Wayyy)

2010-07-09 @ 16:10:07
URL: http://hellomotoforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0