Death^^

Ingen vet vem jag är. Jag erskäner, har inga kompisar. Inte i staden där jag bor. Men jag älskar att åka ner till Göteborg, där har jag mina äkta vänner. Sånna som inte är jävla barbiedockor. Dom är äkta, precis som jag.
 Men jag bråkade med Barbiefjortis på fuckade msn.
xFallenDogx I HATE MY LIFE o(x.x)o säger:
Jag hatar sånna som dig, ni kan bara gå och dö, jävla plastbarbiedockor!!!!
AmandaSvensson<3 säger:
Men ditt jävla emofan, du kan väll ändå inte få någon så ful som du är?
xFallenDogx I HATE MY LIFE o(x.x)o säger:
Håll käften, jag vill inte ens ha någon.
AmandaSvensson<3 säger:
okej.

Det stämmer faktiskt, jag tänder faktiskt på lik. Det kanske låter sjukt, men det är så för mig. Kanske blir jag kör om jag hittar den rätta, men jah tror inte det kommer hända. SÅ FUCK MY LIFE

Jag ville också säga att jag hatar regn. Så jävla mycket. I HATE MY LIFE!!!!!!!


skulle kunna falla för någon som honom. Så jävla fin är han.


Lite sjukt kanske, men jag tycker the grudge är så jävla het.
Men dom skulle hata mig. Och jag hatar dom med.
SÅ JÄVLA HELVETE JAG SVÄR SNART SNART SLÄNGER JAG MIG FRAMFÖR TÅGET!!
Eller så skär jag av kroppsdel för kroppsdel för att dö en långsam plågsam död. Men ska nog testa det på någon  först. Hade varit så jävla roligt att se en barbiefjortis dö på det sättet! MOHAHAHHA


Kommentarer
Postat av: ...

varför vill du ta livet av dig ? ,du har särket redan ett bra liv så varför förora det ?

2010-07-26 @ 18:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0