MF

JAG HAR EN BLOGG^^!! DET TRODDE NI ALDRIG OM MIG??? För ni hatat ju mig allihopa, men jag gjorde en blogg för att jag vill vara som Kissie och Dessie. NEJ FÖRFAN JAG SKOJA! USH JÄVLA FJORTISAR JAG HATAR ER!! NI HAR INGEN EGEN STIL!! NI ÄR MOBBARE! DET ÄR SÅNNA SOM NI SOM FÖRSTÖR MITT LIV. Alla hatar mig. Men jag hatar alla också. Hate Hate Hate, that's my word. Den enda som jag inte hatar är djävulen, han är bra. Och jag hatar inte dom som är som mig. Dom som klär sig efter sina känslor. Ni kanske säger emo, och ja? Jag är stolt MF^^ Nu tänker ni säker ''Vadfå hatar hon sigsjälv?'' Men era idioter ja, jag hatar mig själv? Det borde ni också göra, alla där ute som läser detta, känn er hatade. o(x.x)o

 

Kommentarer
Postat av: elin

Hoppas så innerligt att denna blogg inte är seriös?

2010-06-29 @ 23:22:50
URL: http://johaanssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0