så in i bövelens fult

Hej allihopisarna!  Nu ska jag göra ett fult test. Hejdå! För jag har inget annat för mig. OKEJ?!?!?!?! bra. Nej förresten, DÅLIGT att du läser min blogg. Pucko!

du har
[ ] märkes-skor
[ ] märkes-jacka
[ ] tv på rummet
[x] dvd på rummet
[x] dator på rummet
[ ] telefon på rummet
[ ] en kamera
[ ] en videokamera
[ ] din familj har två bilar
[ ] din familj har fler än ett hus
[ ] din familj har fler än två hus
[ ] din familj har fler än tre hus
[ ] du har pool
[ ] du har bastu
[x] du har eget rum - KLART SOM FAN! hade aldrig klarat av att sova i samma rum som nån annan idiot.
Antal: 3

Du använder
[ ]dyr parfym
[ ] foundation
[ ] concealer
[ ] rouge
[ ] puder
[ ] läppglans
[ ] solpuder
[ ] mascara
[x] platt-/lock-tång
Antal: 1

Du ser på
[ ] desperate housewifes
[ ] grey's anatomy
[ ] House
[ ] sex in the city
[ ] ugly betty
[ ] summerland
Antal: 0

Du har sett
[ ] just my luck
[x] john tucker must die - Tyckte namnet var bra men sen såg jag aldrig mer nån annan film för den var SVINDÅLIG!!!!!!!
[ ] titanic
[ ] moulin rouge
[ ] high school musical
[ ] high school musical 2
[x] scary movie - DU!! den var inte ett dugg scary. Den sög!! jag är scary om nån.. mohaha
[ ] dude, where's my car?
[ ] twilight
[ ] the wedding crashers
[ ] freaky friday
[ ] legally blonde
[ ] not another teen movie
[ ] bring it on
[ ] bring it on again
Antal: 2


Du säger ofta
[ ] whatever
[ ] oh my god!
[x] damn
[ ] cutie
[ ] sweetie
[ ] nehe ?
[ ] säkert ?
Antal: 1

Summa: 8.
1-22 = ghettokid
23-29 = Normal
30 -37 bortskämd unge
38-49 = överklass-snobb

FAN VA DÅLIGT!!!!!!!!!! dör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0